مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-09اجتماعي

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوای گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و تصریح کرد: با گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه شرایط برای افزایش ابر، - ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و تصریح کرد: با گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق تا اواسط هفته آینده مهیا می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی دانست و اظهار کرد: رودبار و لوشان با 29 درجه سلسیوس و رضوانشهر با 17 درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان هستند.

وی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار در منطقه تا عصر امروز است، افزود: از اواخر وقت امروز به تدریج افزایش ابر و وزش باد شمالی و رگبار و رعد و برق خواهیم داشت؛ البته انتظار بارش گسترده نداریم.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و تصریح کرد: با گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق تا روز سه شنبه مهیا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوای گیلان

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوای گیلان